Eerste contact: “Hallo, MoneyOak, hoe gaat het?”

Zodra u contact met ons opneemt, bent u in veilige handen. Maar hoe zien uw eerste stappen met MoneyOak eruit? We nodigen u uit achter de schermen om kennis te maken met het proces dat uw telefoontje verandert in een succesvolle samenwerking die uw belastingvoordelen maximaliseert …

U vraagt zich misschien af hoe de eerste contacten met MoneyOak verlopen. Maakt u zich geen zorgen, onze teams zijn opgeleid om u op efficiënte en menselijke wijze doorheen het vloeiende en transparante proces te leiden. Hieronder beschrijven we de verschillende stappen in uw traject, van het eerste telefoontje tot de implementatie van voordelige belastingoplossingen op maat.

1. Een gepersonaliseerd onthaal om u te begeleiden

Van bij het begin bent u in goede handen. U neemt telefonisch contact met ons op? MoneyOak doet een beroep op een gericht telesecretariaat, dat een eerste professionele filter biedt voor inkomende gesprekken. Deze aanpak garandeert persoonlijke aandacht, zodat we u zo goed mogelijk kunnen begeleiden en indien nodig naar de juiste dienst kunnen doorverwijzen. U schrijft ons? Ook schriftelijke verzoeken worden gecentraliseerd en gedistribueerd.

2. Een voorlopige analyse als eerste feedback

Zodra we uw aanvraag hebben ontvangen, gaan onze adviesprofessions aan de slag, in nauwe samenwerking met het operationele team. Dankzij Harvey, onze innovatieve AI-tool, onderwerpen we uw dossier aan een eerste screening om uw R&D-score en potentiële besparingen te berekenen. Deze analyse stelt ons in staat om onze aanpak af te stemmen op uw behoeften, uw situatie enz.

3. Een strategische vergadering om de volgende stappen te bespreken

Als de screening overtuigend is, plannen we een eerste gesprek met uw hr-directeur (voor de GVB) of uw financieel directeur (voor de AII). Dit sleutelgesprek helpt ons om uw situatie grondiger te analyseren, de toe te passen methodologie te verduidelijken en uw besparingspotentieel nauwkeurig te kwalificeren. Het geeft ons ook de gelegenheid om u te laten zien hoe onze expertise het verschil kan maken voor uw bedrijf.

4. Een transparant contract voor een duurzaam partnerschap

De contractuele fase is een cruciaal moment. We stellen alles in het werk om langdurige relaties op te bouwen, gebaseerd op vertrouwen en transparantie. Onze overeenkomsten zijn duidelijk en benadrukken het belang van een degelijke beveiliging van uw gegevens. Ons doel? Een solide en duurzaam partnerschap creëren, dat winstgevend is voor uw bedrijf.

5. Start van het project om uw voordelen te realiseren

Zodra het samenwerkingscontract is ondertekend, organiseren we een startvergadering. Tijdens die vergadering stellen we u voor aan ‘uw’ operationele team en leggen we de verschillende fasen in de implementatie van uw project uit. Ook voorzien we u van alle informatie die u nodig hebt om ervoor te zorgen dat onze samenwerking een succes wordt. Want aangezien we een ‘no cure, no pay’-aanpak hanteren, hangt ons succes af van het uwe.

Geen verrassingen meer, met MoneyOak weet u wat u kunt verwachten: ondersteuning van a tot z voor een intelligente en voordelige belastingoptimalisatie! Meer info?

Share This Post

LinkedIn

Volg belasting – en IID- updates met MoneyOak.

Verwante artikelen

Schat uw besparingen

Dankzij big data en kunstmatige intelligentie berekent onze software de besparingen van uw bedrijf.

Controleer of ik in aanmerking kom

Dankzij big data en kunstmatige intelligentie bevestigt onze software dat u in aanmerking komt.